Tietoa meistä

SUOMEN VAPAAKIRKON USKONTUNNUSTUS ( KLIKKAA KUVAA )

Seurakuntamme

Historiaa

Hengelliset kokoukset Ulvilassa aloitettiin syyskuussa 1993. Seurakunta perustettiin 1994. Teemu Lehtonen oli näkynsä innoittamana perustamassa seurakuntaa Ulvilaan.

Muita työntekijöitä ulvilan srk.n historian aikana, Reijo Piirainen, Raija Rahi, Tommi Koivunen, Timo Riipinen, Juha Saarinen, Timo Kauppi, Tuomo Lähteenmäki, Joona Isokorpi, Työllistettynä oli Raimo Miettunen ja Mika Murto.  Viimeaikaisimmat työntekijät ovat olleet Taisto Palmroth ja Kyösti Lindeman

2008 seurakunta aloitti perjantain ruokakassien jaon ohella pitää "Leipäkokous" tilaisuuksia kahvituksineen.

Diakoniatyössä on ollut palkattuja ja vapaaehtoisina eri työntekijöitä.

VANKILATYÖ

Kerran kuukaudessa käymme Satakunnan vankilassa, Köyliön osastolla pitämässä hengellisiä tilaisuuksia. Tilaisuus koostuu musiikista, Raamatun sanasta ja todistuksista. Kahvi- ja voileipä tarjoilun jälkeen on keskustelua vankien kanssa hengellisistä asioista, lopuksi rukoilemme kaikkien haluavien kanssa.
Vankilatyövastaavat: Arto Hulkkonen & Aaron Lindeman

Leipätyö

LEIPÄTILAISUUDET

Tällä hetkellä ei seurakunnassa pidetä Leipäkokouksia. Jos Herra suo, toivottavasti ne jatkuvat tulevaisuudessa.